GAAARH!

Min just nu ogillade pappa har fått mig väldigt arg för att han e dum...x)
okej..nej men
Jag har PAXAT att praoa där sen typ as länge tillbaka, och jag skulle egentligen praoat där vecka 41 men nu har dom lovat en person som jag verkligen ogillar att hon ska få praoa där vecka 40 alltså veckan innan mig.
Pappa sa ju till och med att det inte va säkert att jag kunde praoa där för dom har mycket att göra själva men inte så mycket som prao elever kan göra, så sa han "men vi får börja samla ihop jobb som du kan göra" och då kommer hon vara veckan före mig och taa allt mitt jobb! :@
och dom har ju själva sagt att dom nog inte ska ta in prao elever om det inte va deras egna släkt eller någon man kände för att det inte fanns så mycket att göra.
Så jaha...nu är det väll dags att leta upp en ny jävla plats.

INGEN kommer ju ens kunna prata med henne.
Jag fick värsta utbrottet på pappa när han sa det.
det hade varit mer okej om det va någon som jag inte har så mycket emot, men denna människan hatar jag av hela mitt hjärta, jävla skitunge.

-jag tänker säga till henne att hon inte får praoa hos er, och du ska vara på MIN sida!

- *inget svar, någon lustig blick*

- FY FAN för dig! *går där ifrån och pratar inte mer.


Hm, nu har jag fått ur mig lite aggrision och ska gå och prata om att han får fixa en ny plats åt mig...hehe


edit; han säger att han ska fixa jobb åt mig..jo tjena jag kan inte städa förrådet varje dag!

Överreagerar kanske lite men blev så sjukt förbannad...!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo du kan städa förrådet varje dag... Om du är sjukt dålig på att städa. Det är näst intill omöjligt att misslyckas med förrådsstädningen och hallå, booring?

2010-09-19 @ 17:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0