Hulle och jag...

-ey tilda
-hej
jag sa ey inte hej
-aha vad är de?
-kom in här
-ahh..okej
-jag utökade bilden lite,blev de bra eller?
-...................JAHA NU FATTAR JAG!!!! :DDDDD
-....hm
-nu fattar jag hela skiten! :D
-okej..vad bra
-jaaaa :DDDD,...

-...........vah?, jag har ingen blogg?



Blee, ont i halsen och har hosta greeat (y)
iaf, dagen idag...vet inte vad man kan skriva den va som alla andraskit dagar i skolan alltså helt meninglös.
i morgon vet jag inte
och på fredag ska jag skrika mig hes och vara full och galen älska i leran gå på bajamaja så ska jag skita ut alla mina bekymmer!
Lördag samma som på fredagen
söndagen längta tills HALOWEEN! :Dlängtar arslet av mig till haloween, och jag har bestämmt mig för att jag ska fira min födelsedag på haloween annars tänker jag inte ha ngt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0