Länge sen

hah, det va längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde den sista so lektionen, så sjukt kul, lätt den roligatse lektionen på typ...hm...AS LÄNGE!:p

det började typ tråkigt man skulle fylla i ett papper om Södra bruket och sen ballade det ut totalt (Y)
Nea skulle lämna klassrummet och det fick hon inte för hellman så han ställde sig framför dörren och hon försökte trycka undan honom men hon lyckades inte x)

Sen så började sabina och liza att slåss igen så sabina flyttade till mig , och så började hon, jag, ebba nw , och lina flumma oss
typ spela in hellman ...och resten av klassen med ljud och sånt
Lina sa; Jaa!, det är bra dom jävla benranjlerna
Då trodde jag att hon sa benrangel till hellman så då dog jag lite.

Sen så blev typ fia och marcus utslänga ...och nästan halva klassen va nära på att bli det.
Sen så när vi slutade så fick typ as många inte gå ut och då smet dom ut...

jag vet jag har så sjukt dålig humor och suger på att förklaara ,  men kul vare iaf.
skrattat typ hela lektionen(y

min klass är inte frisk någonstans :D!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha låter som om nihar kul i schoolen!



SV: NEVVAAAH! Den är min :(<3

Och du får följa med nästa gång... När vi ska köpa en mops :D

2010-09-24 @ 21:30:54
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0