Mianus mianus mianus mianus mianus <3

just nu önskar jag att min tvilling satt brevid mig och kom på olika sätt att ta över världen på.
Men det gör han inte så jag får klara mig själv och det går rätt bra faktigst.
Ögonskugga och kajal söger dig vara onormal trots att varenda jävel ser likadan ut.
kill kill kill jag blir så glad kan man inte placera varenda jävel på en obebodd ö, kill kill kill jag blir så glad där kan jag mörda dom alla och slutligen blii gaaaay :D

erhm..jaa...i morgon så ska vi upp till trollhättan för sanna thaa gay ska flytta upp dit.
och lära sig bli gay.

Och bara för att jag är cool så har jag skrivit gaaaay på hela mitt schema :D
Jag är så coooooool att jag brallar på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0