Nått gick väldigt fel när vi föddes...

vaaaa säger han? xd

<<Slutterudd>>  säger:

att det är upptaget xd

minstinGen HallberG ( Y ) MATILDA DU ÄR MITT ALLT säger:

WTF!? XD

hur länge pratar han i telefon!? xd

<<Slutterudd>>  säger:

han pratar nog med sin mamma

då kan det ta ett tag

du vet killar och deras mammor...

dom är så tigtha

minstinGen HallberG ( Y ) MATILDA DU ÄR MITT ALLT säger:

haahaahaahaahaahahaahahahaahaahahaahahaaha,DET DÄR GJORDE MIN DAG!!!!

XD

<<Slutterudd>>  säger:

dom pratar om när han gick och tvättade senast

vad han åt till lunch

och om han har varit ute något idag, annars får han smisk i rumpan av pappa.

HAAHAHAAHAAHAAHAAHAAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAAHAHAAHAHAAHAA,DET DÄR GJORDE MIN DAG!!!!! XD

AV PAPPA THOMAS ( Y )

<<Slutterudd>>  säger:

pappa thomas är sträng men rättvis!

minstinGen HallberG ( Y ) MATILDA DU ÄR MITT ALLT säger:

HAAHAAHAHAAHAAHA,hur vet du det? xd

<<Slutterudd>> säger:

har walle balle inte skött sig då får han smisk i rumpan

jag brukade dejta walles pappa

jag fick ofta smisk...

minstinGen HallberG ( Y ) MATILDA DU ÄR MITT ALLT säger:

HAAHAAHAAHAHAHAAHAHAAHAHAAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAA,NU HAR DU ABSOLUT GJORT MIN DAG!!

XD

wtf?! xd

FÅR HAN SMISK I RUMPAN!? XD

<<Slutterudd>>  säger:

ja, brukar inte pappa peter ge dig smisk i rumpan?

minstinGen HallberG ( Y ) MATILDA DU ÄR MITT ALLT säger:

haahaahaahahaahaahaahaha,jooo xd

<<Slutterudd>> säger:

jag mena, det annars hade jag kommit och tagit pappa peter på låret!

man ska piska små barn i rumpan så att dom lär sig sina läxor

och inte gör om det!



Kommentarer
Postat av: Amanda Hallberg,<3

HAAHAAHAAHAHAAHAAHAHAAHAHAA,ooohja xd

vem kan puss märket vara ifrån tro? xd

2010-09-27 @ 20:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0