Now i cry my self asleep.

Mia ska sova hos sanna idag/natt,...försäker hjälpa dom att välja filmer men kräsnare människor får man leta efter ^^ .
Själv ska jag lägga mig och masera min nacke och kolla på fucking åmål, älskar filmen,
känns skönt att klockan snart e 12 och jag onte har fått ångest än, dock så ska jag ju inte sova än så det kommer väll snart, men endån, i vanliga fall brukar jag ligga och skaka och nästan gråta vid den här tiden. ja. Det har gått så långt att jag gråter mig till sömns, jag orkar inte, jag har inte sovit riktigt på många dagar.
jag somnar vid typ 2-3 varje morgon, knappast att jag orkar med skola till 3 varje dag 5 dagar i veckan utan sömn.
Inget funkar ju, om jag  läserkna jag bki trött så länge jag har ögonen öppna så fort jag försöker sova blir jag pigg igen.
Och nu kommer mardrömmarna igen, mysigt, just nu är jag inte rädd för dom, men det kommer väll snart, Ahh...asså jag fattar inte vad det är som har hänt med mig..
men jaja strunt samma,.

idag har det varit sjuukt varmt och gött ute, kaninerna harr fått hoppa omkring och haft det mysigt, dock så smet jens men det är en annan historia (xd)...
nu sitter jag här med feber och helt kallsvettig ska öppna fönstret så jag kan smyga ut precis som sanna brukade ;)
Nä, skojja ba med dig ;9

Manda är elak, jag hatar henne för hon lämnade mig :'( ....men puss på min älskling som har 3 månader med sin älskling idag ;)<3

erhm...i morgon ska vi till grönis eller jag tror iaf att jag ska med, beror på hur jag mår, justnu inte såbra men det kan ju bli bättre under natten :)


ajja hej då :D


Juste vi ska köpa hund också, en liten mopps hurray .......-.-

Erkänn att likheten är slående ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är det som är fel då?

2010-09-26 @ 20:20:11
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: Amanda Hallberg,<3

yäääääy tre månader med walle kan det bli bättre? ;D

2010-09-26 @ 20:54:31
Postat av: Sanna

AMEH GEREJ! Det vet du, man gråter sig inte till sömns utan anledning. TÄNK.

2010-09-26 @ 21:03:20
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0