"ont i magen så jag hämtar..."

"Ont i magen så jag hämtar Bebis och tittar på film :)...nej juste"

För fyra år sen satt jag och grät med Bebis för jag tänkte på hur det skulle va om jag inte hade henne.
Nu har det gått 4 månader utan min bästa vän och varje dag blir längre och längre.
När hon försvann så försvann också den största delen av mitt hjärta.
Visst jag har Jens och jjag älskar honom men han är inte alls som bebuusen, han är speciell på sitt egna sätt, Han är den som får mig att skratta om jag är ledsen, Bebis va den som va ledsen med mig.
Vi delade alla hemligheter , tittade alltid på film, satt alltid vid datan , när hon låg på min mage och sov så kunde jag känna hennes hjärta slå mot mitt, Somnade jag under en film så kunde jag lita på att hon va där, och somnade hon kunde hon lita på mig.
Jag saknar att säga; Kom här nu gumman jag fryser och vill titta på film
Jag kan säga det till Jens men det där med att ligga i sängen och titta på film va min och hennes grej det är inte samma sak med Jens.
-BY YOUR SIDE-






Kolla även när hon va som sjukast va hon underbart fin. MIN lilla äslkling ;*

Needs somebody to lean on
Someone body, mind & soul
To take her hand, to take her world
Show her the time of her life, so true
Throw the pain away for good
No more contemplating
No more..

So sweet, so beautiful
Everyday like a queen on her throne
Don't nobody knows how she feel
Honey one day it'll be real


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0