Part of me like breathing

"Hej på däjj din lilla get, mest så luktade han sket"

längtar tills på mååndag för att då är jag leedig och då ska vi till malmö och shoppa ;d

idag har vi varit i grönhögen hela dagen, det va typ mysigt ;d, sen så jag stoffe och jesper sig på soffan och somnade...jag låg också där i  början men jesper sparkas som satan i sömen så när jag vaknade så låg jag under soffbordet..hehe
sen så köpte jag ttyp 3 pumpor (a)

kollade på the hot chik, nanny mc phee, Drakula, simpsons och kalle och chokladfabriken dag också ^^
och så gjorde jag negerbollar och kladdkaka bara för att jag är gay :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: DU behöver verkligen bli snällare!



Nu glömde jag ju new york hemmafru grejen ju >_<

2010-09-20 @ 21:27:35
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0