Alla vi som älskar när man hör en sång och man känner igen sig så mycket i den.

Idag så bowlade ju vi, jag låg först i början , sen kom jag sist, men ahh, skit samma.
Sen åkte vi till media markt då köpte jag tre filmer, buried alive, mirrors 2 och the silent house. sen åkte vi en snabbis till modehuset också då köpte jag ett par byxor och en tröja , (Y)
men ah iaf , jag känner mig sjukt döende utan min mobil och jag tänkte eftersom vi var på media markt idag så kunde jag ju frågat om den men jag visste inte vems namn den är inlämnad i...

I hate my life and i wanna die
I anit got no iphone
my heart is breaking thinkin suicide I ANINT GOT NO IPHONE!!!
I hate my life and i wanna die i aint got no iphone !!


Nu väntar jag på att sanna ska sluta "skolan" så att vi kan titta på film .
Och om de finns något litet överkurs barn som vill antecka så är jag trött och mår illa .

/köttbullen

Kommentarer
Postat av: vonsan

Låter som en lyckad dag.

2011-02-21 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0