Jamel såg bandet för en vecka sen och i morse vaknade han död .

idag när jag tittade på the ring och grudge kom jag att tänka på att för några år sen var jag skit rädd för att se scary movie 3 bara för att det var en flicka som var död som kom upp ur en brun , idag är den "flickan" en av dom coolaste som någonsin kommer vara med i film.
och så tänkte jag varför va jag inte rädd för scary movie 4 ? , asså för där är ju dom där sakerna från the grudge me, och den är ju fan läskigare :p
men iaf, nu kollar jag på scary movie 3
sen blire att kolla på filmen som linus va här och lämnade , den heter When  a stranger calls , nån dag ska jag se a missed call också, men iaf berättar mer imorgon

ciao ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0