just nu

nu har sanna och jag tiittar på ngn film , sannna typ hopppade til några gånger men jag kunde fan inte ta det seriöst för jag va så sjukt trött, men de ha "gått över" nu ;)
s¨nu funderar jag på om jag ska sociala mig en liten stund till och sen läsa lite eller om jag ska gå och läsa nu med en gång...de är sånt som märks :L 

Killar behöver både ömhet och värme.
Släng dem i elementet så blir de både
Ömma och varma

jag kom nyss på att jag inte har lagt ut ngn natthumor på länge, ;o , dålig stil av mig får göra de typ sen eller i morgon ist...

Sanna och jag kom på den briljanta iden att jag ska skapa ett sånt där ställe på bloggen (kommer inte ihåg vad de heter ) där jag ska lägga upp bilder på mina snygga morgon frisyrer, ni vet de är alltid en intressant sak för mig att vakna upp på morgonen för jag kan se ut hur som helst i huvudet, förra veckan va ena sidan spikrak och den andra stog rakt ut, de va fint (y)

goood naaaaaaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0