Vill du gå ner i vikt ? Ta lite "yes" diskmedel det står att de tar bort fett.

Du ville ha mig, men jag ville inte ha dig
Du ville se mig, men jag ville inte se dig
Du ville nå mig, men jag ville inte nå dig
Jag ville klå dig, men då fick jag inte klå dig

Nej, nej, du får aldrig mig,
jag gillar en annan som är snyggare än dig
Nej, nej, hade jag en hund,
då skulle jag bussa den på dig och då skulle du få ont

Du ville pippa, men det ville jag helst slippa
Du drog ner mina brallor, men då slog jag dig på käften
Du slet av dig din BH och slängde fram dina tuttar
Då klippte jag av dom för jag tyckte dom var för långa

Nej, nej, du får aldrig mig,
jag gillar en annan som är snyggare än dig
Nej nej nu får du gå hem hur mycket du bönar får du aldrig se min lem

jag är så jävla cool har köpt mig en fiol
och kommer du någonsin i min närhet igen så
ska jag kasta fiolen i ditt öga och sen så ska jag
spotta på dina sandaler.
Jag hatar daaaj , jag hatar daaaj, jag hatar daaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0