1 köttbulle kan aldrig bli två..eller?

Vad sägs om min nya header?
jag vet den passar inte med färgerna ÄN , sanna håller på att fixa med det så de kommer bli tåpen gr8 :D

Idag har man sett lite bilder på Svante, Elsa, Olle och sen kollade jag på några gamla bilder på elvis , asså ohmyfuckkinggood  jag älskar sseriöst olle , så jävla fin :O
Elton är sjukt lik sin pappa , underbart.
Ska dock inte lägga ut några bilder på dom för att de är dom för fina för ;)

hoppas mitt chucky paket eh skickat :D
Jag läste om ngt spel i en av stoffes gamla tidningar de hette typ F.E.A.R tror jag , verkar sjukt kul, ska ladda ner ett demo och kolla om de är ngt.
Sen så ska jag kolla om "the un born" undra om de är samma serie som "the un invited" isf äger den säkert.

jaja , nu fattar ingen vad detta handlar om längre hihihihi




Kommentarer
Postat av: Sanna

Måste säga att jag blev lite kär i Olle faktiskt... Riktigt fin! Tror du jag kan få låna honom? :P

2011-01-10 @ 22:15:14
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Btw, jag ska försöka få ihop designen antingen ikväll eller imorgon :)

2011-01-10 @ 22:15:34
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0