Dagens

Dagens humör: trött
Dagens mående: sådär  
Dagens borde: Vila
Dagens frisyr: de vanliga
Dagens klädsel: lila mjukisbyxor och svart flecetröja 
Dagens planer: Bara ta de lugnt 
Dagens materiella vill ha: ett till paket ballerina kex 
Dagens längtan: helg
Dagens fundering: varför blinkar man   
Dagens beroende: ballerina kex  
Dagens tråkigaste: jag har träningsvärk  
Dagens roligaste: inte mke  
Dagens middag: potatis halvor , kottlett och vitlökssås
Dagens låt:  weird al - virus alert


Just nu tråkr jag ihjäl , funderar på att gå och lägga mig och titta på någon film , men jag vet inte vilken , har redan sett alla mina filmer 100 gånger.. ,de blir nog jackass eller the ring .

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0