t-t-t-t-tiiiiidsfördriv

133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- Tre frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? nej
Är du kär just nu? Nej.

Tio frågor om dig själv
När fyller du år? 12 november.
Några piercingar? Mja-aa.
Vart? Öronen. ^^
Vad har du på dig just nu? Tröja, bycor
Vilken årstid är bäst?sommarrrrr
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?wwwweeeteeefan.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag... att jaaaaaag... err... jag vet inte.
Vad är du bra på? Inte mycket. Fast bråka med folk kan jag. 8)
Vem älskar du mest på denna jorden?venne
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Det beror på om personen i fråga snarkar.

10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Ingen vet allt. Men den som vet mest är nog manda .
Vem är den roligaste av dina vänner? Beror på vilket humör jag e på :P
Vem är snyggast av dina vänner?hum..
Vem är mest partyprisse? öh..
Vem är den du helst har filmkväll med? spelar typ ingen roll :P
Vem av dina vänner är mest "evil"? beror på

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Mamma eller sanna tror jag .
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jaaaaap
Vem är farligast i din familj? stoffe o.O
Vem ser roligast ut i din familj? sanna
Vem är coolast? jaah ofc
Har ni något husdjur? Ja.
Har du duschat idag? jööh
Är du trött nu? Lite kanske om jag tänker efter.
Vad händer i morgon? skööla och kanske lämnai n påånen på lagning ..
Går du i skolan?inte idag men imorgon
Har du varit i skolan idag? Nej xD

ANNAT
Hur mår du just nu? eh...bra?
Har du piercat dig? Det har du ju redan frågat, patetiska lilla människa. Jaa, men inte själv.
Är du hungrig nu? Tror inte det.
Vad är klockan nu just nu? 15.28
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bilddagboken, blogg.se,facebook och youtube

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? doolt nummer = emma
Vem ringde du senast?pappa
Vem sms:a till dig senast? manda
Vem sms:a du till senast? vic

-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa?5 min
Hur länge sen var det du träffa din farsa?30 min?

ÖVRIGT
Gillar du punk?öhöhöhö ne
Har du sminkat dig idag? Nope.

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? yaa :D
Vilket är ditt favoritband/artist? Notre Dame
Vad gillar du för musik? de mesta

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? jaah
Har du fler än 3 jeans? Ja.
Har du fler än 5 tröjor? självklart inte :O .

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? Japp.
Använder du wax? Nope
Använder du ögonskugga?haha nej
Använder du kajal? Yes.
Använder du hårspray? ah;d.
Använder du volymspray? Nej.
Använder du mousse? Neeej.
Använder du deodorant? Ja.
Använder du skinspray? D8< Nej.
Använder du parfym? Alltid
Använder du läppglans/läppstift? nej :p
Använder du brunkräm? aldrig du
Använder du rouge? ibland
Använder du puder? Japp.
Uppsatt hår eller hängande? hängande :P
Plattar/lockar du håret varje dag? plattar jaao
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej xD Vem gör det?

KÄRLEK
Har du kysst någon idag? Nej.
Har du pussat någon idag? Nej.
Har du ett förhållande? fortdarnade nej
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?haha nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? singel fan
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nope.
Vem sov du senast bredvid? eh.. vettefan
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? ... hedda? :)
Var dina föräldrar när de blev tillsammans? eh va?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw  hellre dör jag
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? kan kan jag men jag skulle aldrig göra de
Är du svartsjuk ? som fan (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0