When life gives you a bad romance put on your pokerface call Alejandro and just dance

Ska snart gå och lägga mig är fätt trött.
Imorgon blir det först skola sen modehuset med mamma och sanna , jag har inga pengar hihi, men jag funderar fan på att köpa en tröja på gina den är typ vit med svart text  , kommer inte in på deras hemsida just nu så jag kan inte visa ngn bild, men iaf så funderar jag på den och ett par typ leggings som är typ svart spets... typ är inte såbra på att förklara men jag visar bild i morgon så får vi se om jag köper ngt :D
hoppas bara att mina öron är bättre tills i morgon..



I am a dreamer and when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0