jag är en smart cheeeyyy..

har letat i 2 fukking timmar efter en film , letat och letat och letat men inte hittat den , sen helt plötsligt kommer jag på vad den heter och inser att jag tycker den filmen e tråkig ..
de va lixom två timmar av mitt liv jag aldrig får tillbaka

nu måste jag bara hitta en disney film också seeen ska jag kanske beställa lite nya filmer.

Hallå vem är jävlen som äter beck filmer!?
först hade jag alla utom ettan , sen en dag så fattades de tre stycken utan att jag inte ens hade kollat på dom på typ as länge och dom finns varken i huset eller i grönhögen och inte en jävel har lånat dom och då så köpte jag dom tre och då när jag fick dom så hade jag alla utom ettan igen och nu fattas en film till,,,,,,,,,dödar ngt om jag får tillåtelse (y)
näää määän säääriöööst
åm nån ser dåm , ring mig på 123456789


har hittat lite filmer som jag skulle vilja ha men de är inte en jävel som tycker dom e bra



Kommentarer
Postat av: morsan

Jag tror det är någon av våra grannar som lånar dina filmer säker samma som lägger tvättkorgen full av tvätt.:)

2011-03-07 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0